Mountain Bike Plus


Mountain Bike Plus

 

Mountain Bike Plus is het nieuwste label van Sport76. Een ideale combinatie al zeggen we zelf. Niet alleen is mountainbiken een van onze kernsporten, ook de stap naar een geprint magazine is met de huidige expertise makkelijk gemaakt. Daarnaast brengt het alle disciplines van Sport76 bij elkaar, dit alles om van Mountain Bike Plus het platform voor de mountainbiker te maken.

Mountain Bike Plus blijft een geprint magazine voor alle liefhebbers, met veel achtergrondinformatie over de laatste technische ontwikkelingen, tips en geweldige routes in binnen- en buitenland. Daarnaast gaan we vanaf nu online veel meer doen, de website en sociale media kanalen gaan een veel grotere rol spelen in een interactief contact met iedereen die de mountainbikesport een warm hart toedraagt. Zo houden we je continu op de hoogte van allerlei interessante nieuwtjes. Kortom, een mooie mix tussen geprinte en online informatie. We hebben er zin in!

Ben jij 2018?


Sport76 Ontwikkelt Bill Board campagne voor The Factory Sport & Fun.

2018 wordt het jaar van jouw persoonlijke ambities en wij gaan je daarbij helpen! Bij The Factory Sport & Fun houden we ervan om jou te ondersteunen bij het bereiken van je doelen. Vertel ons je goede voornemens en wij zorgen ervoor dat 2018 jouw jaar wordt.

Jij bent 2018!

Fanzone Breda


BREDA – Veel publiek was er niet, zondagmiddag bij de officiële opening van de Bredase Fanzone voor het Europees Kampioenschap voetbal voor vrouwen op de Willemstraat. Maar dat zal tijdens het toernooi anders zijn, verwacht organisator Mike van Velzen.

Maandagavond treedt Duitsland aan tegen Zweden in het Rat Verleghstadion. “Er komen in ieder geval vierhonderd Zweden naar Breda, we verwachten het merendeel daarvan wel op de Fanzone”, weet Van Velzen. Voor dat duel zijn zo’n achtduizend kaarten verkocht.

Tijdens Weuro 2017 moet iedere speelstad een Fanzone hebben, Breda koos daarop voor de Willemstraat. ,”Het is verkozen tot mooiste openbare gebied van Nederland”, legt Adank uit. “Breda komt de komende tijd veel in de media. Er komt veel sport naar deze stad, er is veel promotie voor het vrouwenvoetbal en hier is ruimte voor kinderen om te voetballen. “Er is een voetbalveldje ingericht bij het station en ook op de singel bij het Valkenbergpark dobbert een veld.

Op de Fanzone is het mogelijk kaarten te kopen voor de wedstrijden en deze kunnen uiteraard ook bekeken worden op grote schermen. De straatverlichting wordt tijdens wedstrijden aangepast in de kleuren van de spelende landen. Vanaf de Willemstraat is een Fanwalk bepaald naar het Rat Verleghstadion. Een wandeltocht van zo’n 42 minuten, dwars door de binnenstad. “Het is nog moeilijk aan te geven in hoeverre deze Fanzone gaat leven. Dat lijkt me ook afhankelijk hoe het Nederlands Elftal het gaat doen”, denkt Van Velzen.

Speelstad Breda is het langste in touw met Weuro2017. Naast de groepswedstrijden, host het Rat Verleghstadion ook een halve finale. Als het Nederlands Elftal deze halve finale haalt, wordt de Willemstraat omgedoopt tot het Oranjeplein. De ondernemers die aan de Willemstraat zitten mogen gedurende het toernooi gewoon open blijven. ,,Maar ze mogen van de UEFA niet inspelen op het EK. Maar ook voor hen liggen er volop kansen hier een succesvol evenement van te maken.”

WEURO 2017


Fanzone Breda

In opdracht van Gemeente Breda hebben we een mooie bijdrage mogen leveren aan het succesvol verlopen EK Damesvoetbal (WEURO 2017). In iedere speelstad wilde de UEFA een Fanzone waar de supporters voor aanvang van de wedstrijd alvast in de juiste stemming konden komen. We ontwikkelde het concept en de campagne “Fun in de Fanzone”. Ook de complete uitvoering van de Fanzone Breda was onderdeel van de opdracht. Een drijvend speelveldje in de singel en een sfeervolle en goed bezochte Fanzone was het eindresultaat.

Werkzaamheden:
Conceptontwikkeling
Marketing
Communicatie
Sportsponsoring
Positionering
Branding
Management

10e Editie: Breda Future+ Festival


Met trots kijken we terug op de 10e editie van Breda Future+ Festival.

De combinatie van ons internationale tennistoernooi met een festival heeft goed uitgepakt. De aankleding van het park, de catering door middel van foodtrucks, alle kraampjes en gezelligheid tijdens de ladiesday, het grootste Tenniskids World Tour event in rood, de prijsuitreiking van de Groei-ondernemers challenge, het zijn voorbeelden van hoe we deze editie een mooie afwisseling hebben gegeven.

Werkzaamheden:
Strategie
Conceptontwikkeling
Marketing
Communicatie
Online Marketing
Eventmanagement
Sportsponsoring
Branding

Heel076Fietst


Een droom van twee rasechte fietsliefhebbers

Martijn en Koen zijn echte Bredanaars en gek van alles wat met fietsen te maken heeft. Of het nu gaat om een cool bike-event, de nieuwste fatbike of een stoere vakantie, al deze unieke verhalen hebben ze aangehoord en opgetekend in het boek ‘Heel076Fietst’. Wil jij zeker zijn dat je één van deze limited edition boeken gaat ontvangen, bestel dan nu via onze Facebook pagina. Cheers! Sport76 ontwikkelde in opdracht van Madebytops het concept voor dit mooie boek.

Werkzaamheden:
Conceptontwikkeling
Marketing
Strategie
Sportsponsoring
Procesbegeleiding

Scheepers Sport


De Davis Cup finale in Gent was voor onze klant Scheepers Sport een mooie gelegenheid om de marketingmachine eens extra aan te jagen.

Werkzaamheden:
Strategie
Marketing
Communicatie
Online Marketing

We ontwikkelde een mooie campagne, bestaande uit:

marketing campagne “Op grond van ….”
social media campagne “VIP Tickets actie”
e-mail campagne “Naamsbekendheid”
sales campagne “On site support”

Lees meer

Vitasports


Tennisschool, Fysiotherapie & Training

In opdracht van Vitasports zijn we aan de slag gegaan met een nieuwe huisstijl. De opdracht was om een duidelijk verschil te creëren tussen de bedrijfsactiviteiten Fysiotherapie en de Tennisschool. Uiteindelijk hebben we geadviseerd om een duidelijke corporate huisstijl neer te zetten. Door kleurgebruik worden de bedrijfsactiviteiten uiteen gezet.

Werkzaamheden:
Conceptontwikkeling
Marketing
Communicatie
Positionering
Branding